MANSCAPED™ is aangesteld als de nieuwe ''onder-de-taille-verzorgingspartner'' van de PDC voor de Betfred World Matchplay.
De wereldleider op het gebied van mannenverzorging stapt naar de oche voor samenwerking met 's werelds toonaangevende dartsorganisatie.
Het sportmarketingteam van MANSCAPED™ raakt de bullseye: het toonaangevende merk op het gebied van verzorging en hygiëne voor mannen heeft aangekondigd dat het is gaan samenwerken met de Professional Darts Corporation (PDC) terwijl de opwindende sport zijn langverwachte Betfred World Matchplaydeze zomer opnieuw organiseert.
De professionals weten dat dartsshafts in vele soorten en maten verkrijgbaar zijn, en of ze nu de voorkeur geven aan een barrel met zware kartels of een soepel gevoel, ze zullen MANSCAPED aan hun zijde hebben als officiële onder-de-taille-verzorgingspartner om ervoor te zorgen dat ze over het juiste gereedschap beschikken voor hun taak.
Joey Kovac, Senior directeur marketing bij MANSCAPED: "There's a natural fit between the precision and accuracy required in the sport of darts and in grooming below-the-waist, making this an exciting and effortless partnership for everyone.
The Betfred World Matchplay is intense, but also a party, with dedicated professionals and the most devoted fan base from all over the world.
We look forward to being part of this unique and wildly fun experience and calling ourselves PDC fans for life."
De Betfred World Matchplay wordt gehouden sinds 1994 en is het op één na langst lopende toernooi van de PDC en een echte highlight in de zomer.
Tien sessies darts zullen er worden gehouden van 17 t/m 25 juli. Het toernooi is een echte must-see. De 32 deelnemers zullen strijden om de Phil Taylor Trophy in de Winter Gardens in Blackpool wiens podium dit jaar het logo van MANSCAPED zal dragen.
Matt Porter, Chief Executive (PDC): "We welcome MANSCAPED as an official partner for the 2021 Betfred World Matchplay ahead of our eagerly-awaited return to Blackpool next month.
As one of our most prestigious tournaments with a global reach across nine days of top-class darts, this will be a great platform for MANSCAPED to gain worldwide exposure for their ever-growing brand.
Their innovative products have proven popular across the globe and we're sure that they'll be a hit with fans attending and watching the World Matchplay."
© Foto: Professional Darts Corporation (PDC)